Dlaczego Twój biznes potrzebuje strony www? Strony internetowe Szczecin

Dzisiejsze środowisko biznesowe szybko ewoluuje. Aby konkurować na tym rynku, musisz zaznaczyć swoją obecność w Internecie. Strony internetowe to tylko jeden z przykładów kanału w sieci, który wzmocni Twoją strategię marketingową i pomoże Ci dotrzeć do nowych klientów. Niezależnie od tego, czy posiadasz sklep stacjonarny, czy działasz wyłącznie online, warto stworzyć stronę internetową i zdefiniować markę Twojej firmy .

Czy opłaca się zakładać stronę internetową?

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz działalność gospodarczą, czy Twoja firma ma już ugruntowaną pozycję, istnieje wiele powodów, dla których potrzebujesz postawić na budowę strony www. Jest to nie tylko niezbędne narzędzie do promowania swoich produktów i usług, ale może również zwiększyć sprzedaż i ułatwić cały proces przyjmowania płatności online.

Rzeczywistość jest taka, że Social Media nie jest jedynym sposobem na marketing Twojej firmy. Istnieje wiele innych sposobów, w jaki możesz się promować, ale nie przyniosą Ci one takich korzyści, jak posiadanie profesjonalnie wyglądającej strony internetowej. Klienci lubią markę, której mogą zaufać i którą mogą szanować, ale nie rozpoznają zasług Twojej firmy, jeśli nie przedstawisz jej w profesjonalny sposób – to właśnie zrobi dla Ciebie strona internetowa.

Strona www jest czymś w rodzaju w rodzaju cyfrowej wizytówki

/Obraz autorstwa Freepik

Strony internetowe są doskonałym miejscem do tworzenia silnego, spójnego wizerunku marki. Dzięki niej duża liczba potencjalnych klientów i inwestorów może łatwo znaleźć Cię w wyszukiwarkach, zanim jeszcze porozmawiają z kimkolwiek z Twojej firmy. Strona może prezentować Twoje produkty lub usługi, a także przekazywać kluczowe informacje o tym, kim jesteś.

Szczecin projektowanie stron internetowych – prezentacja oferty

Dobrze zaprojektowana strona internetowa to pierwszy krok w sprzedaży. Odpowiedni projekt graficzny zaprocentuje tym, że Twoja firma będzie wyróżniać się na tle konkurencji, nawet różnych branż!

Jak już wyżej wspomnieliśmy, pomaga przekazać informacje o firmie, aktualnej ofercie produktów i usług, a także pozwala użytkownikom przeczytać o nowościach, promocjach i nadchodzących wydarzeniach. Każdy ze sklepów internetowych powinien również zapewnić użytkownikom wartość dodaną w postaci artykułów informacyjnych i poradników, które sprawiają, że odwiedzający wracają po więcej. Sklepy internetowe to doskonały sposób, aby poinformować o nowych produktach lub specjalnych promocjach, a także umożliwić potencjalnym klientom bezpośredni kontakt z Tobą.

Zapewnia większe zasięgi

Strona internetowa pozwoli Ci dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców – nawet w odległych miejscach. Jest to opłacalny sposób dotarcia do klientów i sprzedaży produktów lub usług, w dowolnym miejscu na świecie. Jeśli działasz lokalnie, możesz dotrzeć do klientów z całej Polski. Jeśli działasz w całym kraju, możesz wejść na rynki zagraniczne.

Umożliwia prowadzenie działań marketingowych

/Obraz autorstwa Tracy Le Blanc

Najważniejsze w reklamie w Internecie jest posiadanie strony internetowej, która jest opublikowana w Internecie, dzięki czemu mamy dostęp do tysięcy potencjalnych klientów i możliwość dotarcia do nich. Pozycjonowanie stron www, AdWords, email marketing, Social Media itp. to narzędzia, dzięki którym możemy zwiększyć swój zasięg i dotrzeć do nowych klientów bez ograniczeń terytorialnych czy lokalnych. Nie zrobimy tego jednak bez odpowiedniej strony internetowej, na którą skierujemy naszych klientów.

Sklepy internetowe są dostępne 24h na dobę

Ponieważ Twoja strona działa 24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu, możesz zapewnić wygodę przeglądania swoich produktów i usług nawet wtedy, gdy Twój sklep lub biuro jest zamknięte.

Większa wiarygodność i zaufanie. Strony internetowe Szczecin

Profesjonalnie zaprojektowana strona internetowa jest jak broszura online dla Twojej firmy. W przypadku Szczecina jak i innych miast, ludzie chętniej robią interesy z osobami, które już znają i którym ufają. W sieci pierwsze wrażenie jest kluczowe: jeśli strona wygląda profesjonalnie, daje potencjalnym klientom wrażenie, że firma jest wiarygodna i rzetelna. Dobrze zaprojektowana strona internetowa sprawia również, że potencjalny klient czuje, że chce robić z Tobą interesy (na przykład dlatego, że wie, że jest w dobrych rękach). To przekłada się na wzrost sprzedaży i przychodów, co ostatecznie powinno zaowocować lepszym wynikiem końcowym.

Projektowanie stron internetowych Szczecin – na co zwrócić uwagę

Responsywne strony internetowe

//Obraz autorstwa Freepik

RWD (Responsive Web Design) to technika projektowania stron internetowych tak, aby ich układ i wygląd automatycznie dostosowywał się do rozmiaru okna przeglądarki. Wpływa na poprawę funkcjonalności. Oznacza to, że strony bądź aplikacje stworzone przy użyciu RWD są łatwo dostępne, proste w obsłudze i mogą wyświetlać się tak samo na każdym urządzeniu, zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych np. tabletach. Zapewnia to niezakłócone wrażenia z oglądania dla wszystkich użytkowników, niezależnie od ich urządzenia.

Pozycjonowanie stron Szczecin

Bardzo ważne jest umieszczenie witryny w pierwszej dziesiątce stron wyszukiwarek. Ludzie, którzy chcą coś znaleźć w wyszukiwarce Google w większości przypadków nie przeglądają dalej niż do dziesiątej strony, a spora część nie wychodzi poza pierwszą. Nawet jeśli nasza strona będzie najwyższej jakości, przepełniona treścią i działająca genialnie, to gdy nie zostanie znaleziona i wyświetlona w wynikach wyszukiwania przez algorytmy Google strona będzie praktycznie martwa.

Większy ruch zapewni jej sukces i rentowność Twojej witryny, co ma bezpośredni wpływ na wszystkie aspekty jej funkcjonowania. Nie zapominaj o pozycjonowaniu!

Agencja interaktywna – czy warto?

Agencja interaktywna buduje i rozwija relacje ze swoimi klientami, którzy często są również markami. Ma bardzo indywidualne podejście. Budują przekaz i tworzą reklamy, których celem jest osiągnięcie sukcesu biznesowego zarówno wizerunkowego, jak i biznesowego, we wszystkich kanałach i przy użyciu wszystkich mediów. Agencje interaktywne zajmują się przede wszystkim marketingiem internetowym i działają w sieci. Wszystkie działania reklamowe z dodatkiem „e”, czyli e-PR czy e-commerce, ale także budowa stron www, prace SEO i SEM, reklama w Internecie – to domena agencji interaktywnych.

Dzięki działaniom sprawdzonej agencji interaktywnej, możesz liczyć na opracowanie indywidualnych potrzeb. Doświadczenie agentów pozwala na stworzenie strony internetowe od podstaw według dobranego systemu zarządzania. Ta opcja sprawdza się najlepiej w przypadku projektu, gdy klient zakłada skomplikowane technologie i zaawansowane mechanizmy strony.

________________________________

Autor: Magdalena Chowaniec

Autor zdjęcia głównego: Freepik

Materiał źródłowy: Berber.com, dmsales.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.